رییس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم
سرخط خبرها

فرماندار طرقبه شاندیز: محور‌های شهرستان به شدت لغزنده است| از آمدن به مناطق کوهستانی خودداری کنید

  • کد خبر: ۱۴۴۸۹۰
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
فرماندار طرقبه شاندیز: محور‌های شهرستان به شدت لغزنده است| از آمدن به مناطق کوهستانی خودداری کنید
فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز از لغزندگی شدید محور‌های طرقبه شاندیز به دلیل کاهش شدید دما و بارش برف خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید رضا رحیمیان خاطرنشان کرد: اگرچه بارش‌ها در محیط‌های شهری طرقبه شاندیز نسبت به سایر شهرستان کمتر بوده ولی در نواحی کوهستانی بارش‌ها بیشتر بوده است.

وی از یخ‌زدگی بسیار شدید و لغزنده بودن محورهای شهرستان به خصوص محورهای روستایی خبر داد و عنوان کرد: اگرچه اقدامات لازم از عصر روز گذشته توسط تمامی دهیاری‌ها و بخشداران شروع شده اما چون جوابگو نبود به همین دلیل از توان راهداری و حتی استان برای راه‌های اصلی کمک بیشتری گرفته شد.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: شب گذشته دو شهرداری طرقبه و شاندیز تلاش بسیاری داشتند، خوشبختانه با مدیریت بحرانی که انجام شد تمام راه‌های روستایی و اصلی باز هستند.

وی گفت: فقط در بلوک اردمه از توابع طرقبه چون یخ‌زدگی و مشکلات بیشتری داشتیم با هماهنگی به عمل آمده و با کمک فرمانداری و شهرداری مشهد و شهرداری و بخشداری طرقبه مشکل برطرف و مسیر بازگشایی شد.

رحیمیان با بیان اینکه احتمالاً از ساعت ۱۵ یا ۱۶ عصر امروز به دلیل کاهش بیشتر دما و افزایش سرما مجدد یخبندان داشته باشیم، گفت: چون امشب و فردا کاهش دما را بین ۱۰ تا ۱۶ درجه زیر صفر خواهیم داشت از شهروندان تقاضا داریم از آمدن به مناطق کوهستانی طرقبه شاندیز به جد خودداری کنند.

وی اظهار کرد: شب گذشته به دلیل یخ‌زدگی محورها برخی رانندگان مجبور شدند خودروی خود را در همان مناطق رها کنند و برگردند، خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت، تلفات و تصادف سنگینی در منطقه گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه گردشگران و مسافران حضور خود در طرقبه و شاندیز را به هفته آینده موکول کنند، از آماده‌باش تمامی نیروهای ستاد بحران و پیش بینی مکان‌هایی برای اسکان اضطراری خبر داد و گفت: بیشترین مشکلی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم یخ زدگی بسیار شدید جاده‌ها است.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته توسط شهرداران، بخشداران و تمامی دهیاری‌های طرقبه و شاندیز اکنون مشکل خاصی نداریم، نفت و کپسول گاز مورد نیاز تمامی روستاها هم تأمین شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->